Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nafayette skrev:Av dina tre sistnämnda hingstar så var Goetmals Wood avkommor den som betingade i särklass högsta pris på auktionerna på Vincenne i år.
HAn ÄR en läckerbit!!![]()
AM
LillCeline skrev:Jo..Jag har en märr efter Rydens Opal och jag skulle gärna vilja veta lite mer om han..Det enda jag vet om henne det är att hon är efter han och ett sto som heter Laramiss..// Johanna och Celine..
solros skrev:Nej, för att hans ston har extremt låg startprocent (han har dock inte så många från -99 och -00) och inte tjänar några pengar.![]()
LillCeline skrev:Jo..Jag har en märr efter Rydens Opal och jag skulle gärna vilja veta lite mer om han..Det enda jag vet om henne det är att hon är efter han och ett sto som heter Laramiss..// Johanna och Celine..
På vilket vis anser du att franska hästar ska tränas, till skillnad från amerikanska? *nyfiken*solros skrev:Om man ska generalisera tror jag det är mycket svårare (vi/svenska tränare är ovana) att träna franska hästar, men de som är riktigt bra är bättre och framför allt har de bättre löphuvud.![]()
via skrev:På vilket vis anser du att franska hästar ska tränas, till skillnad från amerikanska? *nyfiken*
Lazio skrev:Jag har funderat på Dell Ridge Image.
Nån som vet vad han lämnar?
solros skrev:Kan jag få lite mer info om märren?
Hur var hon själv att köra?
Vad hade hon för aktion?
Hur stor är hon?
Har hon några exteriöra avvikelser?
Vad är hennes starkaste sidor?
Svagaste sidor?
Temprament?
Hur mycket får den kosta?