Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Såg en sån tråd på allmänna avel så jag tänkte vi kunda ha en för våra travarföl också. Både Kallblod & Varmblod.
Tänkte att man kunde lägga in bild på sitt föl och sedan att mer exteriörkunniga kunde tycka till om exteriören och sia om hur de kommer se ut som vuxna.
nja, det var ju knäna som var galliga....jag vet faktiskt inte för jag har inte sett henne på ett tag....men jag har haft såna förr och det har iallafall då varit en period i tillväxten. Jag är faktiskt inte alls orolig för det.
det kommer att bli en häst som har högt framsteg eftersom skenan är nästan lika lång som överarmen, samma gäller skenan o skanken bak..
Men det var en långbent rackare det där
Oh! Den fastnade jag för direkt Den blir nog snygg!
Älskade bogen på han! Även bakarslet var snyggt..
Men bogens lutning och så.. Riktigt fin enligt moi!
Tycker själv att han har långa ben och är ganska lätt i kroppen.
Lång manke tycker jag att han har när man känner efter. Blir kul att se hur han kommer se ut som stor.
Hundavel & Ras Bekanta till ena grannen har en MAS... och det är ett litet kräk, helt ärligt. Det är en sådan hund som jag absolut inte går i närheten...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.