travare som avslutat livet på jorden..

Sv: travare som avslutat livet på jorden..

Jisses, hoppas att den andra hästen dog snabbt. Och vad konstigt, den ena dör och den andra verkar bra. Fan vad hemsk, hoppas aldrig att jag får uppleva en sådan sak.

fy sjutton ryser ju bara av att se bilden. stackars hästägare, vad hemskt!!!!! :cry:

Usch vad hemskt, jag ryser då jag har varit med om en liknande olycka för många år sen där släpet lossnade. Min häst klarade sig oskadd tack ock lov. Den överlevande hästen här kanske hade sån "tur" att den flög ut ur transporten. En bekant råkade ut för en olycka med släpet och hästen flög ut genom taket och landade oskadd i diket.

jisses, detta har jag helt missat!
Stackars människor, men framför allt stackars stackars häst (ar)..:cry:

som sagt hoppas det gick fort.

Nämen gud vad hemskt:cry: Fattar inte heller hur den ena hästen lyckades överleva..

för tungt lastat släp?
Vi blev stoppade med ganska reält överlass en gång och det polisen påpekade många gånger var att dragkroken kunde gå av.

Liknande trådar

Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 634
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är så jävla bitter och trött. Jag önskar att jag kunde säga att jag ville jobba bort bitterheten men nej, det vill jag faktiskt...
Svar
2
· Visningar
1 202
Senast: Lyan
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 951
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 191
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama