Trästigbyglar

Gandalf

Trådstartare
Vet någon var men kan köpa sådana nu för tiden? De verkar ha utgått ur flera postorderfirmors sortiment. Just typiskt, precis när jag tänkte skaffa mig ett par - inte en vinter till med förfrusna tår!! :mad:

(Har redan uppdaterat mitt strump-sortiment - detta är etapp 2..)

Plast! Mindre klumpigt, billigare och lika "varmt" som trä! 135kr på h**ks :bump:

Jag har för mig att jag har sett trästigbyglar på hööks.. men jag kanske drömmer.. Kolla in på westernforumet, de kanske vet.. Islandshästforumet kan också tänkas ha lite koll :crazy:

jag kollade på trästigbyglar hoss H**ks förr.Men dom var så jäkla klumpiga och stora.
Jag köpte mig ett par av plast från h**ks förra året, men har inte hunnit använda dom än :o
Eller rättare sagt, jag har inte orkat byta :o

Men åh, jag tittade ju hos dem - trodde jag :o Det kanske var i papperskatalogen de inte fanns med. Tack i alla fall!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har under den senaste tiden suttit och broderat mycket. Jag har haft ett precis påbörjat broderi liggande i bokhyllan i flera år och...
Svar
19
· Visningar
1 881
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 070
Senast: Bison
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
644
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 921
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024