Trasslig Svans

Sv: Trasslig Svans

Okej, men som sagt.. det var mååånga år sedan så Emin kan ju ha ändrat sitt pälsglans, för då var det bra ;) ska se om jag kan hitta foxfire i borås.. kanske på my one eller granngården ..?

har köpt foxfire nu x) Det var väl ganska bra, skulle säkert vart bättre om inte vitos svans var så "vanskapt" som den är ;)
Det höll inte i sig särskillt länge heller, dagen efter jag hade tagit det så var det likadant igen..

jag har ett billigt o bra alternativ!
först tvättar jag ur svansen med Hällinge stallsåpa som man förresten kan ha till all tvätt i stallet o på hästen.
sedan medans svansen forfarande är blöt sprayar jag i brobygårdens päls o man glans som även är vårdande med bara naturliga ingredienser.
svans o man håller sig superfina läääänge har använt detta under våren nu och det har funkat super
det ska tilläggas att jag har en 2årig nordsvensk som älskar att vara smutsig:rofl:

Liknande trådar

S
Distans Så var årets första tävling genomförd (ej inräknat Bergas 40 km CR) 80 km på Nybygget i lördags. Jag har själv känt mig ganska ur form...
Svar
7
· Visningar
1 528
Senast: Macken22
·
Träning Jag börjar tröttna på min kära pållas beteende när jag rider... Det verkar som om hennes största mardröm i livet är att sätta ner...
Svar
16
· Visningar
1 324
Senast: miiiiiiia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V