Trasig nos.....

Sv: Trasig nos.....

Hennes sår ser bra ut och håller hon sig bara lugn så det håller sig på plats så får hon antagligen åka hem på måndag:love:
 
Sv: Trasig nos.....

Ååå vad skönt:bump: ! Då är det ju på bättringsvägen. Och skönt att du snart får hem henne!

Det blev ju riktigt bra till slut endå:)

Ha det så bra. Bild på hur hon ser ut när hon kommer hem, vore lite "kul".
 
Sv: Trasig nos.....

Hon får komma hem imorgon, har precis pratat med veterinär då min lilla Lucky lyckats dra på sig ett sår på benet...suck och blä, ska det aldrig ta slut?

Jag lovar att fota hur hon ser ut!
 
Sv: Trasig nos.....

Vad skönt att få hem henne nu. Oj då, en liten olyckfågel vill jag nog säga. Men det var väll inget allvarligt sår iaf? Ja ja, hon var ju åtminstonde på helt rätt ställe när hon gjorde såret, om man säger så.
Äter hon forf ngn medicin? Är hon inflammationsfri nu?

Ser fram emot, att se "skönhetsoperationen". Lr hur var det? Var det en skönhetsoperation, lr var det inte det:confused:
 
Sv: Trasig nos.....

Det är fölungen som fått ett sår på benet, så nu måste även hon behandlas:crazy:
 
Sv: Trasig nos.....

Trasig_Nos_9.jpg
 
Sv: Trasig nos.....

Lilla hästen då!
va bra att allt verkar ha gått bra nu! Skall hålla tummarna för att hon inte drar upp såret igen..
 
Sv: Trasig nos.....

Bilden är lite mörk, ska se om jag kan ta en bättre bild. Visst ser det fint ut, jag fattar inte hur de har fått ihop skiten:D
 
Sv: Trasig nos.....

Håll tummar och tår för att det ska hålla, hon är inte direkt stillsam den här damen....:crazy:

Hoppas att det beror på att hon stått inne sen i torsdags...
 
Sv: Trasig nos.....

Hej!
Har läst igenom de mesta av disk. Gud vad skönt att hon fick mulen återställd! Ser ju riktigt bra ut i jämföreslse med de tidigare bilderna. Hoppas nu att det läcker som det ska och att hon får behålla hela nosen.

Kram!
 
Sv: Trasig nos.....

:) Otroligt så fint de har fått ihop det. Hoppas att hon inte bökar på för mycket nu då. Men jag skulle tro att mulekött läker snabbt. Snart kan ni pussas igen:)
 
Sv: Trasig nos.....

Vilken tur att du körde in henne!!!!
Det kommer nog inte synas något när läknngen är klar.

Vad skönt:

Men vad har lilla favoritungen Lucky hittat på?
 
Sv: Trasig nos.....

oj vad fint det blivit!!!
Håller tummarna för att det håller ihop nu bara...

hur har det gått med Luckys sår då???
 
Sv: Trasig nos.....

Jag vet inte riktigt vad Lucky har gjort, hon har ett sår på kotan m en ficka liksom. Det va väldigt infekterat i söndags.

Men igår när veterinären kom så va det jättefint. Hon får penicillin ni iaf...
 
Sv: Trasig nos.....

Håller en tumme för båda pållarna. Helt otroligt så fint de hade fått ihop mulen!
 
Sv: Trasig nos.....

Hera skrev:
Det är fölungen som fått ett sår på benet, så nu måste även hon behandlas:crazy:

Hoppsan....jag blandade ihop hästarna. Så det är fölis som också är skadad? Hur är det med fölis nu då? Hoppas okej. Bar att ivarje fall hon, fick medicin på en gång.

JÖSSES vad fint de har fått ihop det! Helt otroligt alltså. När det läkt, kommer det säkert knappt synas. Bara ett ärr. Vad skönt för dig.
Skönt å ha älsklingen hemma va?:)
 
Sv: Trasig nos.....

Hera läker fint, men verkar vilja klia sig lite nu...

Lilla fölet har fått penicillin och det är inte sååå himla lätt att spruta, men såret va fint igår när vet var här på kvällen:)
 

Liknande trådar

Katthälsa I torsdags var Miss Li hos veterinären för att hon hade ett litet sår, cirka 2-3cm, som behövde tittas till. Veterinären konstaterade...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: Bapelsin
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 047
Hundhälsa Min hund fick ett ganska djupt skärsår i veckan. huden hade fläkt upp sig med hudflikar, men det var inte jättestort, 2 cm i längd...
Svar
12
· Visningar
3 556
Senast: Digbil
·
Övr. Katt ... och det känns som mitt hjärta har gått sönder. För lite mindre än ett år sedan, efter ännu en otäck infektion från bett av någon...
Svar
8
· Visningar
1 827
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp