Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hon får komma hem imorgon, har precis pratat med veterinär då min lilla Lucky lyckats dra på sig ett sår på benet...suck och blä, ska det aldrig ta slut?
Vad skönt att få hem henne nu. Oj då, en liten olyckfågel vill jag nog säga. Men det var väll inget allvarligt sår iaf? Ja ja, hon var ju åtminstonde på helt rätt ställe när hon gjorde såret, om man säger så.
Äter hon forf ngn medicin? Är hon inflammationsfri nu?
Ser fram emot, att se "skönhetsoperationen". Lr hur var det? Var det en skönhetsoperation, lr var det inte det
Hej!
Har läst igenom de mesta av disk. Gud vad skönt att hon fick mulen återställd! Ser ju riktigt bra ut i jämföreslse med de tidigare bilderna. Hoppas nu att det läcker som det ska och att hon får behålla hela nosen.
Otroligt så fint de har fått ihop det. Hoppas att hon inte bökar på för mycket nu då. Men jag skulle tro att mulekött läker snabbt. Snart kan ni pussas igen
Hoppsan....jag blandade ihop hästarna. Så det är fölis som också är skadad? Hur är det med fölis nu då? Hoppas okej. Bar att ivarje fall hon, fick medicin på en gång.
JÖSSES vad fint de har fått ihop det! Helt otroligt alltså. När det läkt, kommer det säkert knappt synas. Bara ett ärr. Vad skönt för dig.
Skönt å ha älsklingen hemma va?
Hundträning Jag har aldrig blandat ihop dom känslorna så har svårt att svara på just den biten men jag tänker att du kan ju fundera och landa lite i...
Hundavel & Ras Men ring eller skriv och fråga?
Det är inga konstigheter när ni haft så mycket kontakt innan, ibland kan ju livet komma emellan och dom...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.