transportskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tomaten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 043
T

Tomaten

skratta inte åt mig nu, var snälla.
Köpte mig nyss höga transportskydd som jag velat ha SÅ länge :) Men jag vet inte hur framskydden ska sitta, är ju två "flickar" åt vilket håll ska dom sitta liksom, någon som har en bild där de sitter rätt?
känner mig så otorligt dum men jag tycker det ser bavänt ut hur jag än vrider och vänder dem :o

Sv: transportskydd

nje, eller det kanske är sånna på dina också men jag ser inte flikarna men på hööks transport skydd om du kollar hemsidan(artikel nr 610170) så syns det på det som ligger överst de flikarna jag pratar om

okej, jag provar i morgon och tar bilder så kan jag ju visa dem här!

Här ser man en bild på hur skydden (antagligen) ska sitta. Om det är sån modell du menar.

7101.jpg

som man sätter lindor o andra skydd.. dvs med spännena bakåt utåt.
samma rörelse man gör med händerna när man simmar.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Däggdjur Hej! Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler. Buren var inköpt och...
Svar
2
· Visningar
351
Senast: Breen
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 608
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Alternativ till försäkring
  • Rehabtid dragna tänder