Transportskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kolgrimmur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 696
K

Kolgrimmur

Ska köpa ett par nya nu...

Tänkte köpa ett lite billigare par, så att det inte gör nåt om dom går sönder :o

velar mellan H**ks equi-gard skydd, dom för 600 nånting eller de andra för 400.-

Vilka är att föredra?

Sv: Transportskydd

de för 400:- har jag och de duger, men jag skulle nog satsat på de för 600:- det är regälare och ger nog ännu mer skydd...

Dom för 600 är ju helt klart snyggast, men jag tror de för 400 duger bra om det ändå inte gjorde nått om de gick sönder.

Skulle hellre köpa de på Börjes än de för 400 kr på Hööks. De på Hööks tycker inte jag sitter nåt bra. Ska man lägga ut 600 kr för de på Hööks, så kan man nästan lägga till lite extra pengar och köpa lite bättre kvalite, som tex. Bucas eller Rhino. www.hastshoppen.se har bra priser:)

Jag har de för ca 350:- från Börjes. höga tjocka o svarta, har fungerat super för mig!

Är de prisvärda då? Funderar på att köpa sådana..

Ja det tycker jag verkligen att dom är!! Blev förvånad, för jag trodde dom skulle gå sönder ganska snart, men de har hållt mkt bra.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 045
Senast: Ajda
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 625
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka