transportskydd

M

MeAndMyBABY

Jag ska hämta min nya häst imorrn och ja har inga transportskydd skall ja då linda honom eller vad tycker ni saken är den att ja inte har några paddar att lägga under lindorna heller. Tycker ni att ja ska linda honom utan paddar eller strunta i att linda helt och hållet?
tacksam för snabba svar.

Det bästa vore ju om du lindade, men eftersom att du int4e har några paddar så kan du lika gärna strunta i det då endast en linda inte ger mkt skydd.

ok
tack för svaret. ja har redan hämtat hono och ja lindade bara men det hade inte behövts för han stod helt stilla hela tiden. :love:

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: super
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
737
Senast: Miingla
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka