Hej! Har ett hysteriskt problem som börjar bli så jobbigt att jag inte ens vill se åt hästarna .... Har lite problem med utmattningssymptom och bestämde därför att mina hästar skulle flyttas från eget litet stall till större anläggning där man kan få mer hjälp . Problemet är att det inte går att lasta mins hästar !!!! Den yngre 4 årigt halvblod på 170cm kan jag få på släpen men så fort jag funderar på att stänga kastar hon sig ut ... Vi har testat allt!!!!
Idag provade vi med lastbil då lastade vi den äldre först vilket ledde till att hon fick total panik o höll på att slå halvt ihjäl sig - transportören var rädd om sin bil och gav upp. Jag står alltså här med två hästar som jag inte kan transportera vad gör man jag bryter ihop!!!!
Idag provade vi med lastbil då lastade vi den äldre först vilket ledde till att hon fick total panik o höll på att slå halvt ihjäl sig - transportören var rädd om sin bil och gav upp. Jag står alltså här med två hästar som jag inte kan transportera vad gör man jag bryter ihop!!!!