Transporteringskostnad?

N

nalle

Någon som vet ungefär vad det kostar att anlita en transporteringsfirma?
Det är 35 mil.
 
Sv: Transporteringskostnad?

runt 2500-3000 skulle jag tro
 
Sv: Transporteringskostnad?

beror ju lite på vilken firma, och i fall du vill ha kvitto

men 1800-3000 ca.
 
Sv: Transporteringskostnad?

aaa precis en fråga för mig :) jag transporterade min pålle från gävle till örnsköldsvik med gr*n det är ca 45 mil. Vi körde honom till Gävle och sedan körde dom honom ända fram till stallet..För det betalade jag 2000kr och då skickade jag med två stora lådor med saker. Hemresan gick på 1800kr och då fick han åka med Gu**ar Ol**on och då körde vi in honom till övik och sedan körde han hem honom ända fram till stallporten...PM mig om du vill ha nr till dom som jag skickade min med för dom är BÄST!!! perfekta lastbilar och kunnigt och snällt folk som kör...Älskar dom!!!:banana:
 

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
224
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 754
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Okej, jag måste ha glasögon. Och jag vill veta kostnad mellan tummen och pekfinger. Jag förstår att bågar är en kostnad och glaset en...
2
Svar
32
· Visningar
536
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
442
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp