Fazeem
Trådstartare
Som några kanske läst i min andra tråd blir jag med ny katt i sommar. Första tiden ska vi ju såklart bara mysa hemma och i trädgården, men jag vill relativt tidigt vänja den vid att åka på utflykter. Jag tänkte ha en mjuk väska att bära på ryggen när vi är ute på tur, men jag vill ha något säkert till själva bilfärden. De mjuka känns inte så säkra om jag skulle behöva bromsa in tvärt mm.
Så jag ska köpa mig en hård bur, som ska kunna fästas på något säkert sätt. Jag har ingen stor bil utan en liten Clio från 2000, och de flesta krocksäkra burar jag ser för till exempel hundar är ju till för stora bilar. Prio 1 är ju att den ska kunna fästas på något sätt så den inte flyger runt, och att den ska vara stadig.
Hur har ni löst detta? Ös in tips!
Så jag ska köpa mig en hård bur, som ska kunna fästas på något säkert sätt. Jag har ingen stor bil utan en liten Clio från 2000, och de flesta krocksäkra burar jag ser för till exempel hundar är ju till för stora bilar. Prio 1 är ju att den ska kunna fästas på något sätt så den inte flyger runt, och att den ska vara stadig.
Hur har ni löst detta? Ös in tips!