transportera från öland??

T

Tilly

Någon som vet i fall det går att transportera en häst från öland uppemot stockholm? PM:a mig gärna om ni vet någon firma som gör det!

Börjar bli lite akut. Ägaren har tagits in på sjukhus och hästen bara står. :(

Bor själv på Öland och när vi ska åka riktigt långt med ridklubben använder vi en lastbil tillhörande en fraktare som brukar frakta nötdjur till Kalmar. Som mest har vi åkt 10 hästar i den där. Mitt ena sto, som är ganska nervöst och rädd för att åka vanlig transport promenerar upp i den där uten problem och blir inte ens svettig av att åka i den.Kanonbra!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 233
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 361
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 977
Senast: Tualma
·
R
Hästmänniskan Hej Vet någon om det finns några regler för vatten på vintern? Jag hittar inga. Stallägaren har fått för sig att hen inte behöver hacka...
2
Svar
31
· Visningar
2 133
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar