Transportbursdjungeln.

Tramptass

Trådstartare
Jag har bytt bil, min valp har växt ur sin tygtransport.
I förra bilen satt han i bur och den gamla lös bakom galler (blev för trångt att få in två enkla burar). Nu måste jag ha en ny bur åt honom och funderar även på att ha en åt den gamla. Dubbelbur känns lite osmidigt utan jag vill ha möjlighet att frigöra halva bagageutrymmet när jag bara ska ha med en hund.
Sedan vet jag inte hur länge den gamla kommer vara med och hur lång tid det tar innan det kommer en ny tvåa efter honom.

(Hundarna är en bc och en kelpiekorsning)

Vad har ni för transporter till era hundar, för och nackdelar?

Sv: Transportbursdjungeln.

Kan du inte ha en dubbelbur med mellanvägg och då kunna ställa grejer i den tomma halvan när du bara kör en hund?

Om du beställer en måttanpassad (finns massor av tillverkare) så förlorar du inget utrymme alls. Ja förutom om du skulle vilja fälla sätet för då blir det problem..

Sv: Transportbursdjungeln.

Kommer inte ihåg vad min heter, men den är ställbar och finns i flera olika storlekar, men en mellanvägg som man kan ha om man vill. Det är den enda krocktestade hundburen. Kostade drygt 6000 kr för den största (eller näsnt största.. Super nöjd!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 842
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 329
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 560
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 442
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka