Transportbur

Ilovecoffee

Trådstartare
Nyligen såg jag en transportbur som man kunde dra som en vanlig resväska på hjul. Min hund är liten och jag reser en del så jag blev sugen på en sån transportbur. Finns det något man bör tänka på vid köpet? Jag har aldrig sett en sån bur i min vanliga butik så det blir väl att leta på nätet.

Det finns även små vagnar av canvas, ser ut som en liten sittvagn till barn och om man öppnar upp så är det nät på ett par sidor.
Ryggsäck avsedd att bära hund i finns också.
Kolla även runt på blocket och tradera, ibland finns det till salu som knappt är använt alls. Det är där jag har sett dessa alternativ. Brukar du ställa ut din hund kan du även kolla hos de försäljare som brukar finnas där.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag letar ny bil och hade tänkt ha lastgaller och grindar i den som jag har i min nuvarande. Men egentligen skulle jag helst vilja ha en...
Svar
12
· Visningar
594
Senast: Bison
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 046
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 023
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Står i valet och kvalet att gå över till fryst färskfoder. Detta innebär ju lite utmaningar vid resor eller pensionatvisstelser. Tyvärr...
2
Svar
23
· Visningar
1 715
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar