• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare PontiLove
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 166
  • Visningar Visningar 24 521
Sv: Träns!

har ett par som inte sitter helt hundra på damen, som nu ska säljas av.. men det jag använder ser ut så här, illgrönt :D

IM000987.JPG

IM000974.JPG

*Knapp lån

Mitt träns behöver dock fixas till lite, det blir en Peewee special;)

21802048.jpg

Hopp tränset, lovely:love:

21631659.jpg

har tyvärr ingen bild på dressyr tränset.. kanske kan fota det idag:laugh:

mitt dressyrträns:
21555791.jpg

ett allmänt ihoplock av allt möjligt:D

hoppetränset:
21543124.jpg

fick med det när jag köpte musse men jag tror det är börjes.

Har även mååånga fler men dessa är de som används mest just nu förutom mitt nosgrimmelösa med namnpannband:angel:har dock ingen bild på det

*kl*

CH flätat aachen träns:
19347167.jpg

CH Pullarträns med smala remmar, använder det på fuxstoet nu istället:P
19347170.jpg

CH aachen träns (köpte det för halva priset fanns bara i ponny och det var för litet, så nu har kompisen fått låna det till sin häst)
19347849.jpg

Pullarträns från B*rjes: (Även det lite litet så samma kompis har haft det ett tag)
18416896.jpg

El Amir har fått ett nytt pullarträns, CH med vita stenar och matchande förbygel :love: (Återkommer med bild)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
920
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
349
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 854
Senast: Görel
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
394
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar