8

89madde89

Någon som vet vart man kan hitta billiga westernträns. Jag vill ha i ljusbrunt/natur färg.

Sv: Träns

Kolla bland länkarna här på sidan, det finns massor av nätbutiker med väldigt skiftande priser. tyvärr är grejerna ofta dyra.. Men kolla "de vanliga" affärerna, Hööks, Börjes osv. Någon borde ha något.

Om du har en affär som säljer chetak kanske de har eller kan ta hem? Chetak har billiga westernträns i olika utförande.

Dem finns i USA ,nu är dollarn mkt låg, du betalar offtast halva priset när det beställs därifrån mot att köpa den från Sverige. Frakten kostar offtast runt hundringen. Själv handlar vi nu allt därifrån.:idea:

Liknande trådar

Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 462
Senast: Emma-pemma
·
Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
501
Senast: Mirre
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 661
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA