Ett tips om du vill ha ett mjukt träns är att olja in det genom ett rejält oljebad. Alla mina träns har blivit supermjuka och fina av det, samtidigt som de blir betydligt mer lättskötta efteråt (blir inte alls lika smutsiga och smutsen försvinner lätt bara man drar över en svamp med lädertvål).

Ett tips om du vill ha ett mjukt träns är att olja in det genom ett rejält oljebad. Alla mina träns har blivit supermjuka och fina av det, samtidigt som de blir betydligt mer lättskötta efteråt (blir inte alls lika smutsiga och smutsen försvinner lätt bara man drar över en svamp med lädertvål).

Ja det är tanken.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 116
Senast: Reshästen
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 829
Senast: mamman
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 622
Senast: SiZo
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka