Träns med vitt foder på skimmel?

Ketrawzc

Trådstartare
Är det snyggt?:p Har ett vitfodrat remont till min tjej, det är riktigt snyggt, men just nu är hon ju grå förtfarande. Är sugen på att köpa ett med bred engelsk nosgrimma och just vitt foder, men inte sett det på så många skimmlar.

Har ni några bilder på era skimmlar med vitfodrade träns? Och vad tycker ni? :)

67954_1293282183.jpg

Sv: Träns med vitt foder på skimmel?

Enligt mig så passar inte vitt foder på skimlar, tycker det "försvinner" lite och nosgrimman ser smalare ut än vad den är.

Det är just det som jag "oroar" mig för, att det inte alls ska se lika pampigt ut som på en mörk häst. Kanske ser huvudet skitigt ut också, om hästen inte är helt kritvit, men då försvinner den som sagt ..

Det är snyggt när hästen fortfarande är så pass mörk, men när den skimmlat av är det nog ingen höjdare. Supersnygg häst btw!

Det är det jag gruvar mig för... Men jag brukar tröttna relativt fort på träns, så hon kan ju ha det ett tag iaf...! :angel:

Ja hon är så fin, min prinsessa ♥

Ja, absolut! Det ser säkert snyggt ut ett par år till, jag skulle nog ha hunnit tröttna många gånger tills dess. ;)

Tycker att det vita försvinner redan nu på din häst, men som sagt, det är mina åsikter :p

Vitt foder är snyggast på mörkare hästar som inte har stora tecken i ansiktet.

Haha jag man måste ju få ha åsikter, speciellt när någon frågar efter det! :D

Vi får se hur det blir, det kanske blir ett med bred nosgrimma fast utan vitt foder .. Fast det är ju såååå snyggt med vitt ....

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 754
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 605
Senast: Blyger
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vegansk efterrätt?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat