Träns *bildtråd*

T

Torun

Nu finns det bildtrådar med hästar o med sadlar, så jag tänkte att vi kan starta en med träns oxå. :idea:

Så, in med bilder på era westernträns! :banana: :bump: :banana:
Behöver lite inspiration. :D

Sv: Träns *bildtråd*

Detta är det ena:

Inte hennes egentligen men hon fick låna det denna dagen :D

Detta är hennes men det syns kanske mindre bra :d

Här e mitt :)

5522241.jpg

5522239.jpg

slänger in en på bröstan oxå :D
5522244.jpg

Hela munderingen
5406099.jpg

Vad är det för häst? Jättesöt:love: Gillar rosa:bump: :banana:

det är min lilla korsning mellan exmoore,döle,nordsvensk,travare
mm :crazy: :love:
Hon är ca 1,40 i manke. Passar mig som e så kort.

Tränset+bröstan har jag sytt helt själv :D syr mkt i läder, blev j*vligt nöjd faktiskt :o :)

Jättesöt pålle!
Har sett det du sytt i andra trådar, jättefina grejer!
Vart får du tag på läder och vad har du för verktyg? Funderar så smått på att sy lite själv.. :idea: :D

wow, har du sytt det själv???? *impad!* Verkligen snyggt! Själv har jag tummen mitt i handen när det kommer till å sy...
Å jättesöt pålle också!

Tränset+bröstan har jag sytt helt själv :D syr mkt i läder, blev j*vligt nöjd faktiskt :o :)

Fy f*n vad duktig du är!! :) Det var jätte fint!! :love: Du borde ta beställningar och sälja sånt, verkligen fina saker!!

Här är ett ganska enkelt träns, knutet i pannan.

6121224.jpg0

Ett med "öron" och lite silver.

2783143.jpg0

Samma träns igen...

5807163.jpg0

Såg den här tråden så då tänkte jag lägga in en bild på mitt träns. Jag har sytt det själv som projektarbete och jag har även gjort tofsarna själv med tagel från min häst.
shoebox.msnw
[/IMG]

detta e ju visserligen en sidepull, men det räknas väll?
DSC00045_edited.jpg

Snyggt! Ganska enkelt men ändå snyggt! Brukar vara så mycket "blingbling" på endel westernprylar..

Såklart sidepull räknas! :banana: Vi kan ju säga alla huvudlag ist för bara träns.. :idea:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 452
Senast: sorbifolia
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka