träns! bilder*

Status
Stängd för vidare inlägg.
I

isaaak_

lägg in bilder på alla era träns!
det finns ju en tråd om alla era finaste pannband, så varför inget om träns? hoppas att det inte redan finns en sån här tråd.. :)

Sv: träns! bilder*

okej, jag kan börja.. :) dethär är mina 2 finaste!

usäkta väldigt smutsig häst, vi ahde faktost ridit ut ;) har bytt pannbandet till ett capone med 2 rader.
16768548.jpg
okej, jag börjar :)

rundsydda, är jättenöjd med det! (har höjt upp nosgrimman nu)
18279578.jpg

rundsydda, är jättenöjd med det! (har höjt upp nosgrimman nu)
18279578.jpg

jag som precis tänkte säga att nodgrimman sitter för långt ner:crazy: MAX två fingrar under *kanten-som-jag-inte-kommer-ihåg-vad-den-heter-just-nu:confused:* ridskolor brukar säga tå fingrar medan privatryttare saäger högre upp. kan annars klämma och orsaka sår vid bettet eller i munnen på hästen.

fast det är såklart en smaksak så ni behöver inte hacka ner på mig!! det här är som jag tycker, ni behöver inte hålla med.

Hon skrev ju att hon har höjt upp nosgrimman, alltid svårt att passa in ett nytt träns innan man användt det 1 gång.

vilket läcker pannband! vad är det för märke? :)

Det är ett Capriole, nosgrimman från Kings och resten från Börjes

Senast ändrad:

HELLO! Vad gör Hedwigs träns där???:angel:
Vad snygga dem var! Och hur söt är den där lilla fuxs*tan då:love:

Ska bli så spännande att se hur hon utvecklas-ditt lilla kap!:D

Nä, inte härmades men jag ska nog åka och sno dem inatt...:angel: Ser ut att passa Heddan perfekt.:D

hur har du gjort när du har bytt pannband på det rundsydda? eftersom det är 2 "hål" som är på det rundsydda pannbandet som sitter på när man köper det.. Eller finns det sånna pannband att köpa? eller måste man sprätta upp ett vanligt pannband så "hålen" blir större? Snyggt!

hur har du gjort när du har bytt pannband på det rundsydda? eftersom det är 2 "hål" som är på det rundsydda pannbandet som sitter på när man köper det.. Eller finns det sånna pannband att köpa? eller måste man sprätta upp ett vanligt pannband så "hålen" blir större? Snyggt!

Jag fick sprätta upp pannbandet som satt på från början för att få bort det.
Men i dom vanliga pannbanden har jag bara stoppat i alla remmar bredvid varandra det kan bli lite trångt i en del pannband. Men i dom som är riktigt små har jag lagt ganaschremmen utanför o sen satt på ett nackskydd som håller ihop allting. Hoppas du förstår är lite dålig på att förklara:smirk: men så här ser det ut:

IMG_1995v.jpg

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lady_S
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka