Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har den svarta från Hurtta, köpte den på dummies.se (där dom har den för 549:- just nu, tips tips!)
Jag är skitnöjd med den! Har den typ jämt, haha. Ska se om jag hittar någon bild där jag har den på.
Tillägg:
Den syns kanske inte så jäkla bra, men här har jag den på iaf. Jag tycker den sitter bra på, jag fyller alltid upp ryggfickan så jag vill inte ha den allt för tight (då får inget plats där bak...) men utan att vara bylsig ändå.
Vilken storlek har du och tycker du att den känns stor i storleken?
Tyvärr är den slut hos leverantören och leverans blir inte förrän i juli från dummies
Jag har strl XS, och jag tycker nog att den känns ganska stor i storleken. Jag är en S i tröjor osv i vanliga fall, och jag hade kunnat ha en lite mindre om jag inte velat få plats med 4-5 dummies i ryggfickan
Åh, drygt
Tillägg: Jag har den ofta över t ex e tröja + en halvtunn jacka, så såpass stor är den ändå.
Hej!
Är på jakt efter en träningsväst..
De jag har ögonen på är Hurttas senaste samt Arraks senaste modell. Även Hööks har en som 2 av mina kompisar har som ser helt ok ut. Någon som har någon av de här västarna som kan ta ett kort på hur de ser ut på?