Träningsväska?

igbest

Trådstartare
Jag har en sån där träningsväska som det står Jackson på men jag tycker att den blir så rörig i det stora facket. Vad har ni för träningsväskor eller hur gör ni för att det inte ska bli så rörigt i den?
Jag skulle gärna vilja ha en med flera fack men finns det ens?

Inhandlade precis en snarlik väska som Jackson-väskan från Eurohorse, de är väl både egentligen ryktväskor i grunden. En annan typ av ryktväska som jag tittade på som hundväska är från PS of Swedens grooming bag (bör dyka upp om du söker på det), den är uppdelad i tre fack. Har den som stallväska och den funkar väldigt bra till det. Är dock aningen dyr.

Inhandlade precis en snarlik väska som Jackson-väskan från Eurohorse, de är väl både egentligen ryktväskor i grunden. En annan typ av ryktväska som jag tittade på som hundväska är från PS of Swedens grooming bag (bör dyka upp om du söker på det), den är uppdelad i tre fack. Har den som stallväska och den funkar väldigt bra till det. Är dock aningen dyr.
PS of Swedens grooming bag såg fin ut men som sagt lite väl dyr...

Jag har en sån där träningsväska som det står Jackson på men jag tycker att den blir så rörig i det stora facket. Vad har ni för träningsväskor eller hur gör ni för att det inte ska bli så rörigt i den?
Jag skulle gärna vilja ha en med flera fack men finns det ens?

Jag tycker att verktygsväskor funkar bra. Många små och lite större fack och finns i olika storlekar. Kolla typ Jula, Biltema etc. Billigare än sådant som är riktad till djurägare.
Jag har en från Jula.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
811
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 878
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 555
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar