Träningskompis i Borlänge?!?

simba_112

Trådstartare
Jaha, då var man tillbaka på forumet igen.
Jag och min vita herdehund Beya har nu börjat träna lydnad, hur kul som helst, MEN vi är lite lata av oss och vill gärna ha någon att träna med! Någon som känner sig manad:angel:

Vi vill även ha någon att gå långa (och korta) promenader med! Prata hund och leka lite:rofl:
Finns det ens Borlängemänniskor inne på detta forum??
Nya vänner är alltis kul, både två och fyr-benta!

Sv: Träningskompis i Borlänge?!?

Självklart finns det hundar även i borlänge. Jag själv 2 stycken hundar.
Vart i borlänge bor du?

Jag ska förmodligen flytta till borlänge, så då är det kul att känna nån hihi

Har en liten golvmopp till hund som heter Arvid :love:

frid, Malinja

Flytta hit då kan jag och mina hundar få sälska pjag är bara hemma på helgerna men ändå.

jaa, inaha'allah om gud vill, så gör jag det!
vad har du för hund då? Är det en hane lr tik?

Friid

Har 2 leonberger, 1 tik och 1 hanne båda är kastrerade och vänliga mot hundar tiken kan vara lite så där mot andra hundar.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 072
Senast: inverterad
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 415
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 768
Senast: Roheryn
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 272
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar