Träning på distans (via skype el dyl)

cij

Trådstartare
Hej! Har någon testat att träna på distans och hur har det fungerat?

Har ni några tips på vilka tränare man kan kontakta för detta i så fall?

Senast ändrad:
Åh vilken spännande fråga. Jag har aldrig hört talas om att någon gör det/erbjuder det. Har man då webbkamera/webbkameror, högtalare och mikrofon i ridhuset/på ridbanan? För mig som bor i Sthlmsområdet känns det krångligare än att betala en instruktör att komma ut, men jag inser att det finns många ryttare i glesare delar av landet. Följer tråden med intresse.

Moderatorn påminner!
Diskutera gärna frågan om träning på distans (tror det finns fler trådar om det, om man söker lite).
MEN, det är INTE tillåtet att fråga efter eller tipsa om tränare för ändamålet. (om detta sker kommer jag ta bort tråden)

Moderatorn påminner!
Diskutera gärna frågan om träning på distans (tror det finns fler trådar om det, om man söker lite).
MEN, det är INTE tillåtet att fråga efter eller tipsa om tränare för ändamålet. (om detta sker kommer jag ta bort tråden)
Hej hur gör jag för att ändra i annonsen?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
565
Senast: tara
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 038
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej! Har en Sankt Bernhard på ca 3,5 år. Han är rätt stökig av sig och har varit det mer eller mindre hela sitt liv men nu senaste...
Svar
14
· Visningar
1 806
Senast: Grazing
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka