Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det jag glömde skriva med som var nästan viktigast - att på tävlig rider jag för det vi är starka nog för, hemma tränar jag på att vi ska bli ännu starkare och säkrare till kommande tävlingar...
Du kan ju inte ärligt mena att du alltid sitter och rider alla moment och siktar för att få tior som blir pannkaka och slutar som fyror el sämre om du vet att om du taggar ner lite kan du få blandat sjuor åttor och nior och vinna klassen på det!! Eller gör du det
Så rider inte jag!! men det kan ju vara olika... Alltså jag rider inte på tävling för att få ut max av varje rörelse inte konstant genom hela programet i alla fall inte alltid. På tävling rider jag på säkerhet - spänner bågen så mycket jag tror mig kunna utan att den brister på träning kan jag ju testa att spänna lite till och lite till och lite till tex för att se vart gränsen går - hur mycket jag törs spänna den på nästa tävling Förstår du hur jag menar. Ibland på tävling kan man ju ta ut max som du skriver, men risken är ju att du till sist sitter med en överladdad häst som förr eller senare exploderar. Jag rider nog generellt mer på säkerhet där jag tror att vi kommer kunna prestera bra genom hela programmet...
*KL* delvis
vi kan nog bara konstatera att man föredrar att göra på olika sätt...