Träning i örebro

Sv: Träning i örebro

K.L

Det verkar med största sannolikhet att jag kan ta mig dit ändå. OM jag gör det, kan någon tänka sig att ge mig + 1 stor hund ev. 1 liten hund och massa packning lift från hallsberg?Givetvis mot ersättning. Jag kommer i så fall med tåg från gbg.

Fick du också husdjursstopp i hallsberg? När jag skulle åka sist jag skulle till PIRU fick jag åka till hallsberg med djur men inte till Örebro!
Störtlöjligt.

tja fast de vette fan, de har ju speciella husdjurs vagnar.. om man inte få ha dem på tåget så skulle man inte kunna ha med djur mellan typ örebro och gävle, å de låter ännu mindre vettigt...

Du kan åka med mig. Jag hämtar upp dig antingen i Hallsberg eller Örebro. Det kan du välja själv, men för mig blir det enklast om du åker ända till Örebro.

Jag antar att jag behöver åka till stugan lite tidigare på dagen eftersom jag ska packa in mat och så. Om du är framme runt ett eller så borde det väl bli bra.

Skulle du ha tält med dig?
Jag måste bara fundera ut var vi ska få plats med alla grejor. Din hund får sitta i baksätet i bur och då går det in kanske några väskor där. En del kan vi säkert lägga bak hos Bumsan, men jag måste få in min säng också (vägrar luftmadrass). Äh, det löser sig. Vi kan stapla på höjden.

eller åk till hallsberg så kan jag slänga in sakerna i stugan innan jag hämtar dig

Jag antar att jag behöver åka till stugan lite tidigare på dagen eftersom jag ska packa in mat och så. Om du är framme runt ett eller så borde det väl bli bra.

Skulle du ha tält med dig?
Jag måste bara fundera ut var vi ska få plats med alla grejor. Din hund får sitta i baksätet i bur och då går det in kanske några väskor där. En del kan vi säkert lägga bak hos Bumsan, men jag måste få in min säng också (vägrar luftmadrass). Äh, det löser sig. Vi kan stapla på höjden.

Ska du ha sängen med dig? Hur stor bil har du?:rofl:

Zaga kanske slickar och pussar ihjäl dig och Loka :D

Loka gillar staffebus. :D

Jag kommer troligtvis inte att kunna komma ifrån jobbet så särskilt mycket tidigare så Troll & Co kommer mot kvällskvisten.

När det är färdiguträknat vill jag gärna veta hur stor summan blir för min del i stugan samt mat? Och om det är nåt mer jag glömt jag ska betala för. Men det kanske kommer nåt sånt PM när det närmar sig?

Nåt man ska ha med sig osv.

loka gillar staffebus. :d

jag kommer troligtvis inte att kunna komma ifrån jobbet så särskilt mycket tidigare så troll & co kommer mot kvällskvisten.

När det är färdiguträknat vill jag gärna veta hur stor summan blir för min del i stugan samt mat? Och om det är nåt mer jag glömt jag ska betala för. Men det kanske kommer nåt sånt pm när det närmar sig?

Nåt man ska ha med sig osv.

lÄs trÅden trÄnings helg i tripphult dÄr stÅr allt samt bilder hur det ser ut.

Skogstrollet skrev:
Loka gillar staffebus. :D

juli16030.jpg

Hoppas hon kan springa fort som fan :rofl:

Har du bestämt hur du vill göra med resan dit?

:laugh:

Hon flyger fram! Som vinden...! :D

17633342.jpg

(gammalt kort, hon har blivit kralligare idag)

KRASUX: tack för påminnelsen, jag måste gå på pojkvännen igen och se om han följer med eller inte. Jag pratar med honom ikväll och lämnar besked till dig då om det är ok? Ska inte han med (funkar mobilt bredband i tripphult...? :cool:) så måste jag hitta ngn att samåka med. :)

Calazirya, när vi är där, får jag låna Zaga då en stund och placera henne i pojkvännens knä? (Jobbar på framtida valp....)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Så nu har jag varit o rekat o kollat igenom allt o fotat lite hur det ser ut i Tripphult. Tänkte skriva här vad som behövs ta med. Dom...
19 20 21
Svar
407
· Visningar
27 146
Senast: PIRU
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30