träning av ...

Sv: träning av ...

Galoppfattningar är bästa boten på grisepass, så många sådana. Hela tiden, att få tänka brukar hästen tycka är kul.

Om du arbetar med det, för att få bort grisepassen så tror jag att traven blir bättre...

Sv: träning av ...

niba skrev:
Galoppfattningar är bästa boten på grisepass, så många sådana. Hela tiden, att få tänka brukar hästen tycka är kul.

Om du arbetar med det, för att få bort grisepassen så tror jag att traven blir bättre...

okej tack ;) hade tänk att köra ett trav-galopp pas imorn i skogen.. bett löst barbacka och försöka lära henen att "traaava" betyder at hon ska springa i en 2 taktig SKUMPIG gångart (trav):smirk:

Ja det blir bra, då blir ju traven super sen, om det komemr bli bättre altså. :D :banana: tack för alla tips!!:bow: :bow:

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: Raderad medlem 149793
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 556
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 667
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka