Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ska dit o rida 100-klassen på Donnatello vi har till och med vart där o tjuvtränat lite så jag hoppas det går fint vi ska bara rida dubbelt så fort som förra helgen .
Har aldrig ridit 100-klassen där innan så det blir skoj
Oh yes, jag ska dit om pållen håller sig frisk...Dom brukar ha en tendens att bli halta veckan innan första tävlingen. Men jag ska rida 90 på spitfire. Får se om han kommer ihåg att pölen man ska passera inte var farlig..
FAn, å jag som glömde av tranemo, hade ju tänkt ev åkt med dig dit, å typ avlastat Jonas nu när du endast rider nuför tiden. Men anmälde mig till lokaltävling med Norpan den 11:e..
det e bara å hänga på, Blir ingen lång dag tror jag
Nån annan som jag som tycker det verkar bli VÄLDIGT tajt med tiden?
Själv startar jag dressyren 10:12 och terrängen startar 10:00 för min klass så jag lär inte ha många minuter på nig efter hoppningen...
Tranemo brukar alltid ha det tajt, vet inte riktigt varför...så himla ont om tid borde det inte behöva vara. Vi diskuterade det idag, det känns inte så bra när det gäller säkerhetstänket att hästarna/ponnyerna knappt får hämta andan mellan momenten...
Nu kanske jag är lite korkad men det står ju att båda 90 klasserna och lätt klass ska börja klockan 10 på lördagen. Gör dom så då att dom blandar klasserna eller vad man ska säga så att man rider liksom som var tredje ryttare? Väldigt dåligt förklarat men hoppas ni förstår va jag menar.
Dottern Emma ska rida, lätt klass på kat I ponny(storC).
Aldrig varit i Tranemo - tycker de lagt terrängtiden otroligt nära!! Med start redan 10.00. Vore synd om ponnysarna/ryttarna inte hunnit återhämta sig riktigt och samlat ny energi för då kanske inte koncentrationsförmågan ligger på topp...
Jag tycker det är ett superbra upplägg i Tranemo, om det är någongång som jag blir okoncentrerad är det när man går och väntar en halv dag för att få rida terrängen. Och jag kan tänka mig att ett barn har det ännu svårare. Det ända negativa är att man får vara där i god tid så man hinner gå banorna innan dressyren = väldigt tidig uppgång..
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.