tränare och körklubbar småland??

loser

Trådstartare
Är lite ny på det här med körning men skulle vilja ha tips på körklubbar, kör tränare och maraton banor i småland/ östergötland??:)

Sv: tränare och körklubbar småland??

Jag är med i jönköpings läns kusksällskap , dom har hemsida om du söker på nätet. I vaggeryd finns maratonbana, det är den som är närmast mig vad jag vet :)

Sen finns det kronobergskuskarna också, men dom är inte lika tävlingsinriktade men brukar ha en 3-dagars tur varje sommar och tie andra aktiviteter, har också en hemsida.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: Cattis_E
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
947
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka