Tränare akademisk ridkost..

Yrja

Trådstartare
Någon som vet vart man hittar såna?
Vi är ett par tjejer som vill börja ta ut en tränare i ak. ridkonst och har väl en kille som vi ska prova ta ut nu. Men jag vet av erfarenhet att alla hästmänniskor inte går hem hos mig. Därför vore det bra om man kunde hitta flera att prova på om det skulle vara så att man inte delar samma tankar. Kanske också sänka priset en aning. :angel:

Så vart ska jag leta?

Jag bor i sthlm/uppsala-trakten om det är av betydelse.

Sv: Tränare akademisk ridkost..

Kanske passar det bättre på Barockridning...
Det finns nog fler som vet där.:idea:

Sv: Tränare akademisk ridkost..

oj, hur hamnade jag på westernforumet?? ojoj.. ursäkta.. :P *smiter iväg till barockforumet*

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 025
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 027
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 592
Senast: Pratsch
·
  • Låst
Relationer Har träffat en kille från tinder vi började prata ganska omgående och tog varandras snap. Vi bor väldigt nära varann så vi träffades...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
52 773
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA