Tränar du dig själv?

Sv: Tränar du dig själv?

Jag msåte faktiskt säga att jag tränar rätt mycket! JAg rider iofs bara en häst, men sen tränar jag med ett elitlag innebnady.. det blir cirka 3 träningar i vecksn nu under sommaren.. alla fys träningar! innebär typ springa ungefär en mil med intervaller, korta intervaller, backträning mm.. under vinter tid ligger dte tre träningar i veckan två rena nnebandy träningar 1,30 och två koprta fys pass 30 min och ett långt fys pass 1,30 timme.. Sen är dte mellan 1-3 matcher varje helg.. så nog har jag egen kondition med.. men sen går jag nju bara i skolan med och har tid!

när jag red fälttävlan (msv nivå) sprang jag 3 km var tredje dag, tränade styrka en kvart varannan dag och koordination med hjälp av balansboll så mycket jag bara hann, blev väl ca en timme om dagen. pluggade till prov och tittade på tv sittandes på balansbollen. :D

Jag ser mig själv som hyfsat vältränad.
tränar minst tre gånger i veckan, skivstång, step och spinning. men nu på sommaren finns inte många pass kvar som passar in.. men jag har en jättebra cykelbana ovanför huset som man kan springa/cykla eller åka inlines till olika badställen på så den utnyttjas friskt på sommaren.
Kan tilllägga att jag bara rider en häst, så det finns tid över till annan träning.

Liknande trådar

Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: Sesca
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 498
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 023
Senast: Farao
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat