Träna med pulsmätare

milian

Trådstartare
Funderar på att ska skaffa mig en pulsmätare till mina travisar.
Jag tar puls på dem efter lopp och jobb osv men funderade lite på hur man använder en pulsmätare i tränings syfte, har läst här att det är många som använder pulsmätare så jag skulle vilja veta allt om era kunskaper gällande pulsvärden osv..

Sv: Träna med pulsmätare

Säger igen... :idea:

Skicka mailadress till mig så ska jag skicka en del bra info som jag "snott" från en numera nedlagd sida på internet...

Själv kör jag bara med handtaget och klockar jobben för jag får aldrig den där förbenade mätaren att funka. Antingen är det för kallt annars är det för mörkt eller annars har man glapp i elektroderna.... :mad:

Liknande trådar

Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
989
Senast: Kakis
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
993
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 239
Senast: Kajsalisa
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 315
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka