Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ska träna imorgon med min häst och ska därefter åka iväg och vaccinera henne. Hur är det med träning direkt innan vaccination? Efter vet jag att man inte ska anstränga hästen på ett par dagar...
Det är inga problem att vaccinera efter träningspass. Vi gör alltid så med våra hästar då vi tränar hoppning tillsammans med veterinären som vaccinerar. Hon vaccinerar efter träningen innan vi åker hem. Och då tränar jag lika hårt som vanligt.
Travhästen gick banjobb 30 min innan vaccinering i fredags och det är inga problem.
Hundavel & Ras Jag har inte traffat nagra Portugiser i Sverige, men de jag traffat har har varit trevliga och mycket villiga att lara sig och att jobba...
Hundavel & Ras Jag kanske var otydlig. "Jag tror att de är på rätt väg" syftar alltså på t. ex. "våra" uppfödare, och andra uppfödare som har liknande...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.