R
Reykjavik
MoknimakerNej, men monimaker = låter som money maker.![]()
Monkinini
Moninimaker
Mockinimakker
... @Moccashaker ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MoknimakerNej, men monimaker = låter som money maker.![]()
Du kan få klippa gräset och skotta snön dåDu menar att jag som knappt kan hålla i en temugg ska försöka köra?
Mvh
Kom inte ens förbi synundersökningen![]()
Det är din theme song!
![]()
Tänkte mera en bil, men det är väl samma sak![]()
Kräver en blå åkgräsklippareDu kan få klippa gräset och skotta snön då![]()
... lite långsammare dock.Oh. God. No.
Äsch, det är mysigare med häst!![]()
Jag har ätit för mycket sockerKreativiteten flödar!![]()
Det finns inget till salu i gamla stan!Det är ju där jag vill bo!
Jag har ätit för mycket socker![]()
... lite långsammare dock.
men äh, jag har väl råd med det då - både en häst och en bil![]()
... inte en gul? eller grön? eller röd?Kräver en blå åkgräsklippare![]()
Får hyra av skansen vid behovFyrspann måste vi ju ha! Nog för att jag kört det typ en gång.![]()
Får hyra av skansen vid behov![]()
Oooh, smart av mig att anstäl-host, hm, låta någon som har såna kontakter hyra in sig hos migSkansens grundare Artur Hazelius är typ gudfadern inom min utbildning, jag vet nog hur jag skall lyckas få det gratis.![]()
Jag ser framför mig hur vi har skyddsselar á la fönsterputsare varje gång vi är utomhus men okej@Reykjavik
Vad sägs om den här utsikten?
![]()
Det är nyproduktion med många lägenheter till salu så vi kan allihopa köpa varsin och flytta in
http://www.hemnet.se/bostad/bostads...n-klara-vastra-kyrkogata-17,-lgh-16-5-8977659
Oooh, smart av mig att anstäl-host, hm, låta någon som har såna kontakter hyra in sig hos mig![]()
.... Tittade på bjurholms kommun på hemnet - tre saker till salu. En gård som inte verkar ha något hus. En bostad som verkar vara till salu två gånger som hus eller sommarställe.Det kanske finns i någon av kranskommunernaBjurholm är som mitt ute i ingenstans.
![]()