Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hey, du har inte rapporterat till oss ännu11 minuter fotboll och jag är redan uttråkad?![]()
Jag överlevde!Hey, du har inte rapporterat till oss ännuhur var det på den andra sidan?
![]()
... Hur kan vi veta att det inte är någon äldre bukare som tagit över ditt konto och försöker lura oss?Jag överlevde!
Det var jättetrevligt![]()
Jag postade ju precis en GIF... Hur kan vi veta att det inte är någon äldre bukare som tagit över ditt konto och försöker lura oss?![]()
Jag vill ha ett litet hus
![]()
![]()
såå läckert
![]()
![]()
![]()
Jag behöver liksom inte mer än så![]()
Oh! Right, en äldre skulle inte kunna det - bra tänkt!Jag postade ju precis en GIF
![]()
Precis!Åh, det såg ju ändå rymligt ut därinne!![]()
Visserligen såg skadan idag mer allvarlig ut, men den där gifen är allt jag tänker på när jag hör RonaldoOMG JA.![]()
Visserligen såg skadan idag mer allvarlig ut, men den där gifen är allt jag tänker på när jag hör Ronaldo![]()
Precis!Såg nu en typ trädkoja som var jättefin, men bilden på spindlarna skrämde bort mig för evigt från det
http://lovebryan.com/mike/2013/02/the-treehouse/
Men kolla badrummet/sovrummet
![]()
![]()
Karma?Jag gillar att jag sa till Therese och Sofia att jag hejjade på Frankrike för att Ronaldo varit så barnslig/elak mot resten av laget stundtals, så går han och skadar sig.![]()
Karma?
Eller så är du Gud![]()
Ooooh ett påslakan med orange i.![]()