Tråkig nyhet - men det kanske finns räddning?

Sv: Tråkig nyhet - men det kanske finns räddning?

Det vore sååå underbart om tidningen kunde fortsätta. Jag ser fram emot varje nummer och bläddrar som sagt igenom de gamla om och om igen. Något jag inte kan säga om Ridsport. :angel:

OM allt går bra så kanske jag har en efterträdare som tar över tidningen.
Det är någon som jag vet kan lyfta tidningen, med nya idéer och ny energi.

Jag hoppas det blir så, ni kommer att få reda på mer när allt är spikat och klart.

Hej! :)
Jag har prenumeration till och med nummer tre detta år, jag vill fortsättningsvis prenumerera. Vad ska jag betala in?
/Camilla

Ett av problemen med tidningen är att antalet prenummeranter har minskat. Då undrar jag vad det beror på och förslag på vad man kan göra åt det?

Har den inte synts tillräckligt för att få prenummeranter?
Behöver innehållet förändras för att bli mer attraktivt?

Nu har jag (tyvärr) aldrig varit i kontakt med distansmiljön, då det aldrig funnits där jag ridit och jag aldrig har känt någon som hållit på med det. Men det verkar jättekul, och är en gren jag gärna skulle ha stiftat mer bekantskap med!
Jättesynd att läsa om eran tidning, det låter ju fantastiskt med en tidning som skriver om en ridgren från alla nivåer!! Jovisst är det kul att läsa om toppryttare och hästar, men ofta är det nästan mer inspirerande att läsa om någon som är på ens egen nivå!

Lycka till med eran tidning, hoppas den får leva vidare!

PS. Vad kostar en prenumeration och hur många tidningar får man då?

kommer inte in på tidningens hemsida... kan någon hjälpa mig? För inte gick det helt åt skogen med vår kära tidning :cry:

Kan tyvärr inte hjälpa då jag inte heller kommer ut på den. Hade fundering på en premunatinon till jul men det får väl vänta.

Härligt!!!
vem är det som har hand om den nu? Vill ha en prenumeration :d

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :D
Vad härligt att det snart kommer ett underbart nummer till!! :banana:

Nej hemska tanke, tidningen måste räddas !
Går det inte att göra reklam för tidningen på olika tävlingar ? Så att nya distansare får upp ögonen för den med, funktionärer och ryttare får hjälpas åt att rekommendera den till nykomlingarna tycker jag.
Och jag håller verkligen inte med om att den ska läsas på internet, nej fy sjutton. Går det att ha kvar en tidning så ska det absolut görs.

på min första clear round fick man en tidning! jättesmart!
nu kostar det ju lite att ge ut en bunt gratis , men om många gjorde de så skulle nog fler upptäcka att tidningen faktiskt finns.

på min första clear round fick man en tidning! jättesmart!
nu kostar det ju lite att ge ut en bunt gratis , men om många gjorde de så skulle nog fler upptäcka att tidningen faktiskt finns.

Det tycker jag faktiskt låter som en ursmart idé !
Man kanske kan finansiera det genom att lägga en liten extrasumma på tävlingsavgiften ? Jag tror att ju fler nya distansare som får upp ögonen för tidningen desto fler kommer att fortsätta vilja läsa den. Man kan ju inte få bättre tips som nykomling tycker jag !

Liknande trådar

D
Distans Att Distanslistan är nedlagt har naturligtvis inte undgått någon. Detta faktum är naturligtvis oerhört trist och tråkigt för alla...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 530
Senast: limona
·
Hästmänniskan Hej hörni. Nu skriver jag mitt livs första inlägg här och hoppas på lite råd. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hästar har...
2
Svar
39
· Visningar
3 645
Senast: Zanuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar