Träffat en kille

feliciaalmqvist

Trådstartare
Hej! För cirka 6 veckor sedan blev jag dumpad av han jag trodde jag skulle leva hela livet med. Det har varit otroligt tufft, och det är det fortfarande. Men det börjar gå bättre.
Jag har varit ute mycket och legat runt lite, jag har inte mått dåligt av det så inga dumma kommentarer.
Iallafall, i fredags så träffade jag en kille på krogen. Jag blev genast intresserad av honom och vi kom jätte bra överens och så. Det slutade med att han följde med mig hem.(har aldrig följt med eller tagit med hem en kille tidigare som jag har träffat på krogen.)
Sedan dess har han smsat väldigt mycket (nästan lite för mycket) och verkligen visat intresse, och frågat om jag vill ses m.m.
Jag vet inte riktigt om jag är redo för ett nytt förhållande än, är det fel att träffa honom då? För ifall jag inte är redo skulle jag gärna vilja ha honom som killkompis eftersom han är jävligt bra på att lyssna och snacka med. Eller är det bara dumt mot honom?
Sedan vill jag inte bli tillsammans med en kille bara för att. Jag är jävligt rädd för att vara ensam och jag vill inte hoppa in i ett förhållande bara för att jag är rädd för att vara ensam.
Gaaah, blir så förvirrad. :crazy:
Förlåt för ett otroligt flummigt inlägg :o

Ska jag säga till honom redan nu att jag nyss har kommit ut ur ett långt förhållande och att jag vill ta det jääävligt lugnt? :confused:
Har ju bara träffat honom en gång så det kanske är lite att ta i?

Var öppen med honom om vad du vill så får han ta beslutet om han vill fortsätta ses.

Men jag vet inte om jag hade orkat träffa någon som är väldigt på. Det kan bli onödig drama.

Var öppen med honom om vad du vill så får han ta beslutet om han vill fortsätta ses.

Men jag vet inte om jag hade orkat träffa någon som är väldigt på. Det kan bli onödig drama.
Nej jag känner lite så också. Han smsar typ stup i kvarten och det är inte sådär attraktivt precis

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: MML
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
3 027
Senast: tanten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 988
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V