Träning och hälsa del 12

Böjbänk: Bänk 1.png

Jag tog en vilovecka pga opepp men var tillbaka idag, tungt men inte ohanterligt. Fick för en gångs skull lite härlig och synlig pump i triceps :D hoppas på ett böjpass i morgon om jag inte blir utringd på jouren!
 
Jag är SÅ slut i både kropp och huvud just nu 😅 Tränat tre dagar på rad vilket är ovanligt för mig just nu och idag var jag på gymet kl 5 på morgonen för att testa träna innan jobbet. Trodde jag skulle vara helt själv men där var några galningar till! Mådde så dåligt sista tredjedelen av passet men efter kaffe o macka på jobbet sen har jag känt mig pigg och fräsch hela dagen. Tills nu 😉 Blev ett bra pass iaf även om intensiteten gick ner lite på slutet!
 

Liknande trådar

  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 270
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
69 170
Senast: Miao
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 425
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd pratar vi om allt från yoga och promenader till crossfit och maratonlöpning. Alla är välkomna, helt oavsett...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
75 423
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp