trådlöst..

åke

Trådstartare
Kan någon rekomendera något bra märke på trådlöst internet? Jag fattar inget av det där.. Vi har ganska stort hus och skall ha 3 st datorer.
Och snälla förklara så man fattar.....;)

Sv: trådlöst..

Det finns säkert andra varianter men så här har vi i alla fall:
Ett bredbandsmodem, men det gissar jag att du har redan. Till modemet har vi kopplat en trådlös router, vi har en Netgear som hittills funkat bra. I datorerna har vi trådlösa nätverkskort. Sedan följer man bara installationsansvisningarna som följer med modem och router.

Sv: trådlöst..

Nej, vi har ännu inte fått ut bredbandet i skogen. Är det några mrken som är bättre eller sämre än andra?

Jag undrar mest vilket märke man skall kolla efter. Är det lönt att köpa begagnat eller skall man satsa på nytt?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 128
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
576
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Cinzia
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 958
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka