Trådlöst TDC..

P

Puma

Någon har som har TDC med det trådlösa internet?
Jag har förstört någonting tror jag.. Behöver hjälp...

Sv: Trådlöst TDC..

Har TDC, men det är inte säkert att jag kan hjälpa till. Men prova får vi se, nu har jag gått igenom i princip allt vad som har med detta bredband att göra.:angel:

Sv: Trådlöst TDC..

Hmm..jag fick igång skiten igen iaf..
Men kan fortfarande inte installera det trådlösa... :mad:
det är ju någon sida man ska gå in på för att konfigurera modemet. Där ska man trycka wireless i menyn.. men hur f*n ska det gå till när det inte ens finns något sådant alternativ??
Menyn ser ut precis som på bilden i bruksanvisningen..Bara att wireless inte finns :(
Så stod det att jag behövde göra några inställningar..och när jag gjorde dem så slutade modemet funka överhuvudtaget.. Fick dock igång det genom att resetta det...
Men trådlöst lär jag ju aldrig lyckas fixa...
Gaaaah.. JAG BLIR GALEN :crazy:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag måste köpa nya hörlurar, trådlösa och inte alltför dyra. Någon som kan tipsa? Jag vill inte köpa billig skit heller.. Lyssnar på...
Svar
10
· Visningar
485
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 133
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur