Trådlös ljud och bild överföring data till TV

T

Tarzzan

Finns det?
Det finns väl trådlös överföring av bild och ljud från tv till tv?
Man jag vill ha från dator till tv.
Det är väldigt jobbigt att böra runt på datorn och plugga i den i tv varje gång man vill se en film.

Sv: Trådlös ljud och bild överföring data till TV

Ingen som vet:confused:

Sv: Trådlös ljud och bild överföring data till TV

Jo det finns. Jag hade en så'n här: http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010087156 men den sålde jag kvickt för den funkade inget bra även om tanken var bra. Googla eller sök hos datoråteförsäljare på "trådlös mediaspelare" Jag vet inte någon som är bra för tillfället så du får försöka gå på kundresentioner eller något.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 966
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 940
Senast: Derivata
·
IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
296
Senast: Migo
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 701
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18