Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Citerar en släkting som sa det så klokt: "gurkor är ena riktiga dramaqueens som inte tål nånting" Utan att vara gurkexpert skulle jag säga att gurkor vill stå i växthus, gärna så långt in i nåt varmt och skyddat hörn som möjligtHar ni möjligtvis tips på "vanlig" gurka som kan odlas på friland i ett blåsigt zon 3? Hittar ingen självklar vinnare när jag googlar.
Så vi kanske behöver fortsätta köra på äppelgurka? Satte tre i balja på altanen och de två klena i pallkragen med lite hopp om att de skulle ta sig men det gjorde de faktiskt. De fick dock lite lite skydd av en vägg av ärter.Citerar en släkting som sa det så klokt: "gurkor är ena riktiga dramaqueens som inte tål nånting" Utan att vara gurkexpert skulle jag säga att gurkor vill stå i växthus, gärna så långt in i nåt varmt och skyddat hörn som möjligt
Det undrar man varje år.Jag är också orimligt taggad. Ska bli en hel del sått, tänkte jag. Hur ska jag ha plats att plantera ut?