Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle vilja börja odla örter i mitt kök, bor i lägenhet så har inte så mycket möjligheter till att odla så mycket annat tänker jag. Är det någon vänlig själ som skulle kunna peka en i rätt riktning när det gäller att hitta material att läsa på? Jag kan absolut ingenting om att odla växter.
Här ocksåHär snöar det igen..
Jag skulle vilja börja odla örter i mitt kök, bor i lägenhet så har inte så mycket möjligheter till att odla så mycket annat tänker jag. Är det någon vänlig själ som skulle kunna peka en i rätt riktning när det gäller att hitta material att läsa på? Jag kan absolut ingenting om att odla växter.
pumpa eller solros brukar kompostgro.Hittade saker växande i jordfabriken igen, den här gången måste det nästan vara något som överlevt i själva bokashin. Är det verkligen möjligt att frön från gurka i affären är tillräckligt mogna för att gro? Kan inte komma på vad annars det ska vara.
Mer trädgårdsrelaterat; har börjat tömma förra årets tomatkrukor (höststädning skedde icke). Det var en hel del rötter där i. Har satt 18 tomatfrön, till utöver det jag satt i december och februari. Ingeting jämfört med många andra här, men med tanke på att jag har plats för typ fyra i växthuset... Nåja, ska testa Sub arctic plenty i odlingsbädd utomhus. Blir spännande här i zon 6.
Visa bifogad fil 140752
Jepp! Årets går inte ens att beställa änÄr det för tidigt att slänga ner dahliorna i påsar med jord tycker ni?
Är det för tidigt att slänga ner dahliorna i påsar med jord tycker ni?
Sorry, men jo årets är släppta (tyvärr, för plånboken)Jepp! Årets går inte ens att beställa än
Haha, kanske måste logga in och redigera min beställning lite alltså (tänkte beställa max tio, har 30+ i korgen)Sorry, men jo årets är släppta (tyvärr, för plånboken)
Kör bara vettja!Haha, kanske måste logga in och redigera min beställning lite alltså (tänkte beställa max tio, har 30+ i korgen)
Jodå, jag har beställt från av de större handlarna och dom är i DHL's förhoppningsvis varsamma händer sedan i torsdags, på väg upp till NorrbottenJepp! Årets går inte ens att beställa än
Ah, nu när du säger det, det ligger nog lite butternut rester där. Hade helt glömt den!pumpa eller solros brukar kompostgro.