Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 93886
Är så nöjd med den här rabatten!
Ska nog förlänga den så den sträcker sig efter hela långsidan nästa år
Önskar så att jag hade en schersmin, det är en av mina favoriterNu blommar den gigantiska schersminen! Så fin och doftar så gott! Men behöver gallra den sen och vet knappt var jag ska börja för den är sååå stor...
Åh jag hoppas att våra små kvistar ser ut sådär någon gång i framtidenNu blommar den gigantiska schersminen! Så fin och doftar så gott! Men behöver gallra den sen och vet knappt var jag ska börja för den är sååå stor...
Måste få visa den enda rosenbusken som klarade sig undan sambons spade när vi flyttade in i huset Vet inte vad det är för sort, men älskar den!
Lyckades övertala sambon när han stod och grävde som värst att vi skulle testa att gräva ner rotklumparna från de andra rosorna i utkanten av gården där de inte är i vägen för någon, istället för att kasta dem.. det tog några år, men i år har även de börjat blomma med lika fina, vita blommor
Visa bifogad fil 93912
Det ser ut som ljuvliga "Finlands vita ros".Måste få visa den enda rosenbusken som klarade sig undan sambons spade när vi flyttade in i huset Vet inte vad det är för sort, men älskar den!
Lyckades övertala sambon när han stod och grävde som värst att vi skulle testa att gräva ner rotklumparna från de andra rosorna i utkanten av gården där de inte är i vägen för någon, istället för att kasta dem.. det tog några år, men i år har även de börjat blomma med lika fina, vita blommor
Visa bifogad fil 93912
Det verkar inte bättre (eller sämre, beroende på hur man ser det) Den hade spridit sig som ogräs och höll på att göra en del av gården till sin helt och hållet, därav den ytterst omilda behandligen, men den verkar som sagt ha repat mycket fintDet ser ut som ljuvliga "Finlands vita ros".
Det ska till ett kärnvapenkrig för att utrota den
Tycker det påminner om en ja.Är det här en nattviol?
Visa bifogad fil 93902
Här också. Vaknade inatt av att regnet vräkte ner. Blev så glad att jag inte ens ägnade tvätten som hänger på tork en ena tankeRegnet det bara öser ner..
Jag borde gå ut och fylla kannor och hinkar, så jag har den liten reserv utöver tunnan.
Där sa du nåt, jag har med tvätt uteHär också. Vaknade inatt av att regnet vräkte ner. Blev så glad att jag inte ens ägnade tvätten som hänger på tork en ena tanke