Det saknades sprintar till en av mina också - köpta på Rusta. Jag funderar på om det är värt att åka och klaga?Idag har jag roat mig med att knacka ihop pallkragar, men tror ni inte att till sista kragen saknades det sprintar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det saknades sprintar till en av mina också - köpta på Rusta. Jag funderar på om det är värt att åka och klaga?Idag har jag roat mig med att knacka ihop pallkragar, men tror ni inte att till sista kragen saknades det sprintar?
Jag har tänkt på det med, men det är om jag har ett ärende, annars är det väl lång resa för fyra sprintar. Jag ska kolla med grannen om jag kan klippa några trådar på en vajer han har liggande, det funkar kanske.Det saknades sprintar till en av mina också - köpta på Rusta. Jag funderar på om det är värt att åka och klaga?
Ja, jag har 2 mm aluminiumtråd, tänkte att det nog kan funka.Jag har tänkt på det med, men det är om jag har ett ärende, annars är det väl lång resa för fyra sprintar. Jag ska kolla med grannen om jag kan klippa några trådar på en vajer han har liggande, det funkar kanske.
Det saknades sprintar till en av mina också - köpta på Rusta. Jag funderar på om det är värt att åka och klaga?
Jag avskyr bladlössMed vårvärmen kom även växthusspinn och bladlöss. En oregano var fullkomligt översållad! Turligt nog så var den planterad i en ganska liten kruka så jag kunde ta in den och duscha av den i badkaret. Det fullkomligt rasade av små gröna monster.
Jag avskyr bladlöss
Jag har som väl är "peppar peppar" aldrig drabbats av spinnJag med. De är ena riktiga glädjedödare! Fast spinn är ännu värre, så jag har precis beställt ett gäng rovkvalster.
Jag har som väl är "peppar peppar" aldrig drabbats av spinn
Jag har 7 st på gång nu, men de är så små än att frågan är om det hinner bli något av dem. De har stannat lite i växten Vad är det för några du har?@GardenAngel Vill du ha lite tomatplantor? Jag slänger snart de överblivna :-)
Indigo Blue, Black Cherry, Sungold och Pink TreatJag har 7 st på gång nu, men de är så små än att frågan är om det hinner bli något av dem. De har stannat lite i växten Vad är det för några du har?
Vilka roliga! Jag tror det är Sungold jag har, men de andra tar jag gärna en planta av. Är du hemma i helgen så kan jag kanske komma förbi en sväng?Indigo Blue, Black Cherry, Sungold och Pink Treat
Jag är inte hemma alls i helgen. Maken är hemma söndag. Under veckan som kommer är jag hemma idag hela dagen + kvällen. Tors kväll och hela fredagen.Vilka roliga! Jag tror det är Sungold jag har, men de andra tar jag gärna en planta av. Är du hemma i helgen så kan jag kanske komma förbi en sväng?