Som geolog ger jag 11 p av 10 möjliga för din trädgårdsdekoration
Alla som kommer hit är djupt avundsjuka på stenen mitt mål är att ha en "blommande sten"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som geolog ger jag 11 p av 10 möjliga för din trädgårdsdekoration
Vad för melon? Vi funderar på att sätta det nästa år. Gissar att det är för sent sätta melonfrön i år.Jag är fortfarande nöjd med dancover. Ringde dem och talade om mina bekymmer med att få till låsningen på några ställen och de skickar nya delar. Trevligt bemötande och inget krångel .
Jag har ju inte orkat vänta på nya delar utan växthuset är numera fyllt med tomater, chili, gurka, paprika. Har även köpt två melonplantor. Är det någon som provat det och i så fall med vilket resultat?
Ska nog låta sambon göra det där stenpartiet med växter han vill ha. Måste bli bonuspoäng i trådenSom geolog ger jag 11 p av 10 möjliga för din trädgårdsdekoration
Jag har en planta med nätmelon och en honungsmelon. De växer så det knakar men om det blir någon melon känns mer osäkertVad för melon? Vi funderar på att sätta det nästa år. Gissar att det är för sent sätta melonfrön i år.
Jag har 2 stenparti o vågar inte ens visa upp domSka nog låta sambon göra det där stenpartiet med växter han vill ha. Måste bli bonuspoäng i tråden
Den sprider sig... Men där jag har den är den fullt hanterbar.
Precis vad jag behövde höra@Unafraid: Man kan aldrig ha för många rosor
Pionen slår snart ut så då ser du vad det är. :-) Det andra är en Bergenia. Finns många sorter.Jag har precis lärt mig att jag har pioner i trädgården
För visst är det det?
Hur vet man om dom är enkla eller dubbelblommande eller vad det heter?
Å sen undrar jag om någon vet vad det här är för något?
Pionen slår snart ut så då ser du vad det är. :-) Det andra är en Bergenia. Finns många sorter.