Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som har pallkragar, gör ni nått med dom? Invändig duk, målar, oljar?
Hur mkt sprider hallon ut sig, funderar på att ha några hösthallon i en pallkrage, kan man samplantera med något annat höstigt? Kan jag köpa bara en planta att börja med eller tar det tid för den att blir flera?
Kan tillägga att det snöar här idag med, var e våren?
När jag gör i ordning nya lådor har jag kartong i botten och upp mot sidorna, men det är ju för att minska risken för oönskade gräs och ogräs första året.Ni som har pallkragar, gör ni nått med dom? Invändig duk, målar, oljar?
Hur mkt sprider hallon ut sig, funderar på att ha några hösthallon i en pallkrage, kan man samplantera med något annat höstigt? Kan jag köpa bara en planta att börja med eller tar det tid för den att blir flera?
Jag köpte rea-hallon från Granngården.Ni som har pallkragar, gör ni nått med dom? Invändig duk, målar, oljar?
Det är himla gott att gå och plocka färskt. Hoppas du får till det!Idag sådde jag några krukor pak choi. Hade det för många år sedan men har misslyckats sedan dess. Nya friska försök i år
Ja! Ska vi åka dit och "provsmaka" lite då???Det är himla gott att gå och plocka färskt. Hoppas du får till det!
Gärna!Ja! Ska vi åka dit och "provsmaka" lite då???
@tanten
Gärna!
Tar det sig är ni varmt välkomna.Ja! Ska vi åka dit och "provsmaka" lite då???
@tanten
Jag kan ju dock knappt dricka vin längre Men te funkar!Tar det sig är ni varmt välkomna.
Ja, ni är välkomna även om det inte tar sig. Kan lägga vin i potten
Bara coronaskiten ger sig.
Hakar på om jag får,även min misslyckadesJa! Ska vi åka dit och "provsmaka" lite då???
@tanten
Våra absoluta favorithallon i förra bostaden var just hösthallon, hos oss var det inga problem att hinna mogna men vi kanske har lite bättre zonläge.Jag köpte rea-hallon från Granngården.
Det visade sig vara hösthallon. De hinner inte mogna innan det är vinter. Bor i zon IV