Tillägg: väl investerade 30 kr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
30 kr kan LÄTT avvaras, tror att mus har ätit upp fröer för minst 300 krTillägg: väl investerade 30 kr!
30 kr kan LÄTT avvaras, tror att mus har ätit upp fröer för minst 300 kr
Ikväll ska jag sätta ut en av mina gamla trotjänare, musfällan Giljotti, med en dumlekola i och funkar inte det - så blir det till att investera i ditt tips
Det är inte ullöss?Det är inte sorgmyggelarver i mitt brätte. Det är ju fasen som små, små vita insekter med ben?
Tripsnymfer, kanske?
Fler förslag? De liksom "skuttar iväg" när jag vattnar eller sprejar något på dem.
Det är inte ullöss?
Hoppstjärtar?Det är inte sorgmyggelarver i mitt brätte. Det är ju fasen som små, små vita insekter med ben?
Tripsnymfer, kanske?
Fler förslag? De liksom "skuttar iväg" när jag vattnar eller sprejar något på dem.
Springtails? I så fall gör de ingen skada.Det är inte sorgmyggelarver i mitt brätte. Det är ju fasen som små, små vita insekter med ben?
Tripsnymfer, kanske?
Hoppstjärtar?
Springtails? I så fall gör de ingen skada.
Än en gång, den heter dobolilja. Inget rasistiskt skitord!Min hottentott lilja blommar ännu
Nej en knöl växer upp till en planta som ger massor av blommor fler om man startar dem inne tidigt så att de börjar blomma tidigt. De blir även fler när knölarna blir äldre eftersom de då ger fler stjälkar direkt från knölen.Funderar på dahlior, men är osäker på om jag borde. Har noll koll på sånna, är det så att en knöl blir en blomma?
Nej en knöl växer upp till en planta som ger massor av blommor fler om man startar dem inne tidigt så att de börjar blomma tidigt. De blir även fler när knölarna blir äldre eftersom de då ger fler stjälkar direkt från knölen.
Läs på ordentligt om de du beställer/köper en del blir upp mot en och en halv meter höga och nästan metern i bred och andra är blir bara 30 cm så man kan ha dom i en balkonglåda.Ah, då förstår jag bättre, blir mer logiskt mtp priserna på dom med tack!
Läs på ordentligt om de du beställer/köper en del blir upp mot en och en halv meter höga och nästan metern i bred och andra är blir bara 30 cm så man kan ha dom i en balkonglåda.