M
Martenix
Det var dyyyyra lökar
Men så kommer det över 400 stycken också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var dyyyyra lökar
Vad ska du med så många lökar till? Ny rabatt/rabatter?Men så kommer det över 400 stycken också
Vad ska du med så många lökar till? Ny rabatt/rabatter?
Jag får nog nöja mig med att beställa krokus i år. Är ju en massa buskar och annat son ska köpas ocksåJag har ny trädgård där det är dåligt med blommor om våren.
Men jag är väl lite miljöskadad, både min mor och jag har ett rätt stort trädgårdsintresse och att sätta ner några hundra lökar varje höst är mer regel än undantag. Med tiden så drömmer jag om stora hav varje vår med scilla, narcisser och annat i gräsmattan. Och tulpaner finns det ju så många fina sorter av!
Jag får nog nöja mig med att beställa krokus i år. Är ju en massa buskar och annat son ska köpas också
Vi har ju bott här i 7år så fundera har jag hunnit medJo man får ju tyvärr prioritera. Lökar är ju rätt lätt att stoppa ner lite varstans så det får bli mycket sånt i år. Själva grundstrukturen på trädgården med buskar och träd behöver jag fortfarande fundera lite på (bara bott här sen februari) tills nästa år, plus spara ihop lite pengar
De såg väldigt fina ut! Är de också lättodlade från frö?Ja, väldigt tacksamma och långblommande. Ska försöka komma ihåg att ta fröer från mina och/eller hoppas att de också frösår sig själva. Även de lila mauretanska malvorna är fina och värda att odla igen.
Visa bifogad fil 34406
Är SÅ trött på mina ständigt gröna tomater just nu. Fan, bara sätt igång och ändra färg!
Hur vet jag när det är dags skörda märgärtorna? Smaka?
Ikväll hittade jag två gulnade Bumble Bee.Är SÅ trött på mina ständigt gröna tomater just nu. Fan, bara sätt igång och ändra färg!